22.38 - mysigt



Det blev en jättemysig promenad i kvällssolen med Emma. Sedan tog hon en glass och jag en milkshake innan vi någon timma senare vandrade hemåt. Nu har vi kramats hejdå för ett par dagar. Satan så jag kommer sakna Ebba och Emma. Herregud. Dom är verkligen 2/3 av mig. Men vi ses ju på tisdag!! (fast det känns som en evighet tills dess)

Nu har jag äntligen trotsat min pack-ångest och faktiskt fått ner lite kläder i väskan. Nu ska jag hoppa in och ta en dusch, måla nytt nagellack och raka benen. Sen måste jag hoppa i säng. Klockan ringer fyra imorgon... Tidsinställer ett hejdå-inlägg till er tills imorgon. Godnatt fina ni!♥

Kommentarer
Postat av: hannah mattsson

Kommer sakna dig också <3

2011-06-03 @ 00:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0