00.44 - fuck biologii



Dom här två bilderna beskriver min kväll. Tro det eller ej, men jag har skrivit klart biologin!!! Så första bilden visar min känsla till det, och bild nr två visar vad jag firar det med, ett glas kall cola och några dumle. Det är jag fan värd. Imorgon ska jag skriva SO:n och tekniken.. Ja det får vi se när det blir, hehe.
Nu ska jag hoppa ner i soffan och titta på nån serie eller film. Imorgon har jag ett tips på skitgod mat, och ett recept på en jättegod typ bulle/kaka som jag ska visa er. Så godnatt så hörs vi imorgon.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0