13.05 - jag är så jävla GLAD idag


Ser ni vilket nice väder vi har fått eller?? Det här gör mig riktigt lycklig. Känslan av att det är sommar om typ 100 dagar är inte allt för långt borta. Ååå jag älskar det här, hoppas bara att det håller i sig..

Att det gick bra på provet gör inte denna dag sämre direkt! Jag har inget plugg jag sådär måste göra, men att träna på lite fysik till nationella imorgon är väl inte nån sån där jättedum idé.. Men först ska jag "fira" med lite gamla barnfilmer. Igår blev det Barbie i Svansjön (haha döda mig..) få se vad det blir idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0