17.57 - skjut måndagar

Säger bara kult måndag.... När jag kom hem slängde jag i mig mat och slocknade på soffan direkt.. Nu måste jag byta om till fotbollskläder, har träning om typ två timmar.. (fuck... kom på mig själv nu att det var två timmar kvar.. trodde det var 45 minuter. Bra där Amanda!) Får skriva in lite glosor så länge. Har fått ont i halsen igen, fyfaan va kult det här är..

Lika bra jag säger godnatt, vi hörs imorgon fina ni!

Den här bilden passar väldigt bra på måndagar, bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0