18.54 - då vare tisdag

Hej!

Hur har eran dag varit? Min har varit helt okej, men som vanligt har jag varit äckligt trött.. Efter att jag slutat drog jag och Ebba till stan för några ärenden. När jag kom hem slocknade jag i soffan. (igen...) Nyss försökte jag läsa lite so, men tog en paus för lite käk. Men nu ska jag bänka mig i soffan framför Sverige-Moldavien tillsammans med so böckerna och svenska-häftet.. Btw, vilka tror ni vinner i matchen då?? Jag håller mina tummar och tår för Sverige iallafall!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0