23.01 - godnatt underbara ni!♥

Jag gjorde något som jag aldrig haft förut. Det fick bli en jätteenkel header den här gången. Orkar inte, och kan framförallt inte göra någon mer avancerad! Det blir bara hackigt och fult. Men eftersom jag älskar hoffmaestro och Bruno Mars så är det dom som får stå för headern den här gången! Bra va? :)

Nu är det iallafall jag som intar soffan och slår på en film. Är kanontrött! Eller, fan jag måste duscha först.. Jaja, efter det lär jag somna som en stock.. Så jag säger godnatt till er nu, sov så gott så hörs vi imorgon!♥

P.s om ni inte ser den nya headern, prova uppdatera sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0