23.05 - fruktansvärt..


Det är så fruktansvärt vad naturen kan skada och göra oss illa. Den 10 Mars 2011 bröt ju en tsunami ut i Japan, som troligen ingen har missat. Detta har orsakat att flera tusen människor har varken boende eller vatten, flera tusen har dött, flera tusen saknas. Detta är en total katastrof. Jag har valt att skänka pengar för att göra vad jag kan. Gör det ni med! Varje gåva gör betydelse.

För att skänka 10kr till Rädda Barnens Katastroffond sms:a 10KATASTROF till 72950.

För att skänka 50kr till Röda Korsets katastrofarbete i Japan sms:a AKUT 50 till 72900.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0