15.48 - shotta klockan åtta??

Nu har jag gjort min sista skoltorsdag för resten av mitt liv på Gylle skola. Alltså ni förstår inte min lycka! Aldrig mer??? Kan ni fatta???? Det kan fan inte jag.

Nu ska jag iallafall proppa i mig käk. Min mage skriker bokstavligt talat efter mat, (trots att jag inte alls har någon matlust, har inte haft det den senaste veckan.. :S) Vid fem ska jag hem till syrran. (vi åker imorgon!!) Sen tror jag att jag ska försöka träna, sen måste jag packa, raka benen, måla naglarna, städa på mitt rum (igen) äta och duscha osv osv. Kvällen kommer bli lång. Bäst jag sätter fart!

Mina fina. Jag älskar er så mycket att jag nästan spricker. Vi kan sitta och garva åt ruttna saker i evigheter. Ni kan få mina absolut sämsta dagar att bli till dom bästa. Vi har delat svett, tårar, blod och skratt i alla väder. Det finns inte ord för hur mycket jag älskar er. Ni är bara för bäst!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0