16.10 - fyfan vilken jävla torsdag

Jag är totalt slut i hela huvudet. Det är helt sjukt va trött jag är! Först nationella i matte imorse, och sen tunarundan, sen cykla till Coop och fixa lite grejer inför morgondagen, nu hem i två timmar innan jag ska iväg på träning. Jag har inte ens ätit någon lunch idag! Skolmaten (potatisbullar) är det värsta jag vet!

Nu har jag somsagt 2 timmar på mig. Ska passa på att powernapa lite. Mitt huvud seriöst sprängs snart! Packa skulle jag också behöva idag.. Får bli efter träningen!

Förövrigt är det denna låt som går hett hos mig. Fan så skön den är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0