16.42 - en till mördardag..

Då var onsdagen också klar. Fan vilken dag... Först idrott direkt på morgonen, sen so-prov sen helvetes svenska, nationella i 100minuter, i matte dessutom och jag satt hela jävla tiden. Sen en till jävla svenska lektion. Men nu är den över, så jag och Emma tog oss en sväng till Kupolen för att kolla lite. Vi satte oss ute i solen och åt glass i över en timma. Så himla varmt och skönt, vi var verkligen värda det efter denna dag!

Men nu är jag hemma igen och måste plugga.... Har tyska och musik tills imorgon.. Kult.. Haha men efter imorgon tar jag helg.. Haha ska till tandläkaren på fredag runt tio och vi skulle ut och gå hela dagen, så det skiter jag i.. Ännu mera skönt! Fast jag gruvar mig verkligen för dagen imorgon...

Haha hittade en bild från helgen... Imorgon (inatt) åker min fina vän till London och jag kommer sakna henne otroligt mycket!! Helgen därefter åker jag till Estockholmo med min syster, men helgen efter det, ja då jävlar ska vi göra en massa jävla saker. Bl a ta första doppet (om det inte är dåligt väder..) och parta!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha het bild där!

Kommer sakna dig feeettttmycket, men om tre helger så kör vi :D <3

2011-05-11 @ 17:01:02
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0