20.13 - jag hinner inte andas

Jag håller på att dö lite halvt här... Det är helt sjukt vad den här veckan har varit sjukt stressig. I måndags var det plugg som stod på schemat hela dagen, igår var det också massa plugg och möten, idag har jag först vart till Kupolen, sen Falun, sen till min syster. Och nu ska jag börja städa mitt rum.... + att jag skulle behövt översätta en tyska text på två sidor, men det hinner jag inte. Imorgon har jag nationella, tunarundan, musik med nån jävla vikarie, slöjd med C, sluta tio över tre, åka och handla med Ebbis, och sen träning.. På fredag slutar jag tre, då måste jag hem, duscha, packa, sen cykla till Ebba och lämna mina grejer, sen blir det partaj och grillning. Jobbig vecka, men den har ett bra slut så den är värd att överleva ändå..

Sitter och irriterar mig på Spotify när man bara får lyssna på en låt max 5 ggr. Det är ju ingenting!
Jaja när jag hör den här låten kan jag inget annat än bli pepp till helgen, sommaren och p&l såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0