23.04 - hej jag har ingen bild. GODNATT

Nu ska jag strax hoppa i säng. Fick reda för någon timma sen att min första lektion imorgon (som förövrigt är kemi) är inställd. Detta gör att jag inte börjar förens 20 över 10 imorgon. Så jäävla gött.

Slutar förövrigt tre, då måste jag hem och skriva klart kemin... Haha Sen vid halv sex är det grillning hos mormor som gäller! Sen blir det tidigt. Planerna för lördagen är mycket goda. (som vanligt hihi)

Annars måste jag bara skryta om att jag skrivit klart musiken, så nu är det bara en inlämning kvar av hela högstadiet. + att jag åker till London om EN VECKA!!! AMAJGAD tror jag lä gå å lägg mä! Häpårä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0