fan att det ska vara så kallt.

Ja men tjenare där!

Pjuh vilka dagar det vart.... Lite fml-känsla över det hela. Var heeelt död när jag kom hem igår och slocknade på soffan 30 min efter att jag kom hem. Hann inte ens borsta tänderna och ta bort sminket innan jag somna! När klockan ringde imorse ville jag inget annat än dö.

Betade iallafall av en jobbig onsdag. Sedan hängde jag med Maja och Anna en sväng på Kupolen och sen fick jag vänta i år och dar i stan. UTE (höll fan på att frysa arslet av mig) Klockan 15.20 hade jag syntest och det gick prima ballerina. Direkt när jag kom hem drog jag och mina bröder till farmor och kom nyss hem. Är totalt slut men har glosor att trycka in i huvudet först... Börjar iallafall 9.20 och slutar 11.20 imorgon!

Nu tänkte jag iallafall slänga mig i soffan först med glosorna. Sen blir det lite käk, (får se vad det blir... är ju hemma själv ända tills söndag kväll så lär väl bli mackor ikväll.. he he) sen tänker jag ta mig en lång varm dusch och sen dö i sängen.

Serveringsbrudarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0