finbesök denna torsdag

Fick finbesök i skolan idag. Ems kom förbi och höll mig sällskap på svenskan! Efter det blev det en sväng förbi Kupolen och sen hem. Nu är jag trött som ett AS så tänkte slänga mig på soffan en stund. 100 spänn på att jag somnar alltså.

Imorgon är det fredag och jag har absolut 0 planer för helgen. Känns ändå rätt skönt, med tanke på allt som hänt dom senaste veckorna... Tar helgen som den kommer helt enkelt..

Ska försöka hitta på nåt kul att blogga om också. Kan dock bli svårt, men ska försöka! Att kommentera lite tips skulle ju inte skada, men det kan man väl bara se i stjärnorna!

Lite såhär känner jag mig. He he

Kommentarer
Postat av: Emma

gjorde din svenska*

2011-11-24 @ 18:02:38
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0