gotisdag!

Igår var en mysig dag, slocknade stenhårt i soffan direkt efter skolan, och kvällen spenderades på Ebbsters rum i hennes säng med mina två fina tjejer. Det är galet vad jag gillar dom där brudarna alltså. Var hemma strax innan tio, och då åt jag lite käk och sen la jag mig.

När klockan ringde imorse var jag återigen tröttare än tröttast. Men tog mig upp och tur var väl det. Hade en kanon kul dag i köket med världens skönaste lärare, Hasse! Fixade trerätters lunch gjorde vi å, så mätta blev vi! Fick sluta cirkus en timma tidigare idag igen och det tackade vi ju inte nej till.

När jag kom hem somnade jag återigen i soffan som en stock och vaknade halv fem. Nu ska jag som vanligt tända lite ljus (det bästa med att det är mörkt tidigt på kvällen) och bänka mig framför TV:n innan jag trycker i mig lite lax till middag. Go tisdag!

Till förrätt åt vi Ost och skinkpaj, och omelett, till varmrätt var det fiskgratäng med Patate duchessa, wokade grönsaker och vitvinssås. Till efterrätt åt vi vinbärspaj och vinbärskaka till hemlagad vaniljsås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0