hej jag har svintråkigt.

10 SAKER OM MIG
1. Är du singel - Ja

2. Är du lycklig - Det är jag verkligen!
3. Är du uttråkad – Nåt så sjukt just nu, haha
4. Är du ledsen – Nej det kan jag väl inte säga.
5. Är du italienare - Haha nej nej!
6. Är du gravid? - Nej det hoppas jag verkligen inte!
7. Är du full – Det är ju måndag för bövelen, NEJ!
8. Är du en cooling – De vet du mannen
9. Är du från Irland - Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta - Ja!!♥

8 SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet – Jag vet inte, har inte bestämt mig vad jag tror än.
2. Har du nånsin blivit sårad – Ja det har väl alla mer eller mindre.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade – Jepp.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom - Mjo det har jag nog.
5. Har du kysst någon inom den senaste veckan – Hahah ja det har jag.
6. Har du haft en hemlig beundrare – Vet ikke
7. Är du kär – Nej :(
8. Vill du gifta dig i framtiden – Ja för fan

10 SAKER MED TVÅ ALTERNATIV
1. Kärlek eller lust - Kärlek
2. Hår eller ögon - hår
3. Katt eller hund - hund för fan
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar – få bästa, och jag har dom bästa.
5. TV eller Internet - Internet
6. Coca-cola eller Pepsi – måste nog säga kall jävla coca cola!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll – Beror på, vilda utekvällar är ju förjävla roliga, men har man pojkvän skulle en romantisk hemmakväll inte sitta fel ibland heller.
8. Pengar eller lycka - Lycka men lite pengar också he he
9. Dag eller natt – NATT hehe
10. MSN eller mobil - Mobil

10 "HAR DU NÅNSIN...."
1. Varit tillsammans med någon fast inte gillat den - Nej.
2. Brutit ett ben - Räknas tån?
3. Gjort nåt du ångrar – Det har jag. Dock inte det senaste året, då har jag tagit lärdom av det istället och nu gör jag fan inte om det.
4. Sprungit angeredsbron – Fan är det?
5. Ljugit för någon du tycker om - Det hoppas jag inte.
6. Ätit en hel tårta - Nej usch va äckligt.
7. Gjort bort dig offentligt - Vem har inte? haha
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen – Nej.
9. Gråtit när ett husdjur dog – Haha grät när min första fisk dog om det räknas? ;)
10. Velat försvinna – Nej nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0