jag. har. tråkigt.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

 

- beror på hur man ser på saken.

 

Vad åt du senast?

 

- MAAT♥

 

Har du fått någon komplimang i dag?

 

- det har jag säkert, dock inget jag lagt på minnet

 

Har du varit med i en rättegång?

 

- nej och hoppas jag slipper

 

Gillar du att shoppa?

 

- vilken tjej gör inte?! dock är ekonomin inte den bästa, he he

 

Är du polare med grannarna?

 

- inte så att jag hänger med grannarna liksom, men klart man säger hej och så.

 

Vilket språk pratar din pappa?

 

- Svenska

 

Vilka länder har du bott i?

 

- Sverige

 

Senaste piercingen?

 

- naveln

 

När åkte du bil i mer än femton minuter senast?

 

- kommer tusan inte ihåg, var nog ett tag sen :)

 

Har du däckat eller spytt för att du har druckit?

 

- kanske

 

Har du något husdjur?

 

- nope, men ska skaffa hund när jag flyttar hemifrån!

 

Har du täckt någons hus med toapapper?

 

- haha nej, men skulle vara galet kul

 

Hur bra är din syn?

 

- inte så jätte bra, har glasögon egentligen.. men använder dom sällan

 

Har du varit på ett party?

 

- haha OM jag har

 

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

 

- det är något jag skulle klara mig utan

 

Har du varit utomlands?

 

- Japp, senast i somras.

 

Vilket är det bästa bröllop du varit på?

 

-  har bara varit på ett och det var min morbrors, så lär väl säga det då! :)

 

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

 

- haha jag har ju svårt att tro att dom skulle bli glada ;)

Var är dina syskon just nu?

 

- P är och jobbar och N hos sin tjej eller nåt

 

Har du pussat en tjej?

 

- haha ja

 

Vad var den senaste drömmen som du minns?

 

- jag vet faktiskt inte

 

Vem ringde dig senast?

 

- Ems

 

Vilken tid gick du upp i morse?

 

- åtta

 

Vad ska du göra i helgen?

 

- Som sagt, inga planer, men umgås med mina underbara vänner låter som en bra början.
Justja, jag och Ems ska ju ut och slåss också! hehehehe

 

När var du riktigt sjuk senast?

 

- Förkyld är jag i princip hela tiden, annat sjuk kommer jag nog inte ihåg.. var nog ett tag sen!

 

När såg du en kändis senast? Vem var det?

 

- oj, har inte den blekaste!

 

Vad finns i din bakficka?

 

- har inga bakfickor på det jag har på mig nu.

 

Har du färgade linser?

 

- nope, tycker det ser så jäkla fake ut. Naturligast är bäst

 

Vad gjorde du klockan två i natt?

 

- jag sov!

 

Vad ska du göra efter det här?

 

- inte en jääkla aning.

 

Är du kär?

 

- nix

Har du mer än 6 par skor?

 

- haha ja, klart!

 

Snodde den här av Malin! Haha tidsfördriv.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0