promenad och sen paj

Idag är jag förbannat jävla glad. Oj oj oj, allt flyter på idag känns det som!! GAAAH!!!! Fast ska försöka att inte ta ut allt för mycket.. Hade iallafall en sjukt kul dag i skolan. Som vanligt känns det som. Fastän jag är äckligt trött på morgonen.. Men man överlever väl. Sover mina underbara powernaps när jag kommer hem. Idag sov jag så hårt så när jag vaknade klockan tio över fyra flög jag bokstavligt upp ur sängen för jag trodde jag hade sovit först hela natten och sen hela skoldagen. Jag fattade verkligen inte att jag bara sovit en timma då. Utan var helt säker på att jag hade lagt mig när det var mörkt....

..Så kan det gå. Nu ska jag och Jenna ta en kvällsprommis till Coop. Ska inhandla blåbär för att baka en paj sen. Känner att jag behöver ut och lufta tankarna lite, men vågar inte gå själv, så tar med mig en fin vän istället. Puss på er!

Det är galet vad kallt det blivit ute, lite Turkietvärme hade ju faktiskt inte skadat. Ååå jag vill åka nuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0