saknad vän

Hola bitches!

Tidigare idag när min bror hade blivit färdigintervjuad lagade vi oss lite gött käk, efter det blev det åka runt på lite ärenden. Sen när vi var klara var det dags för att möta upp FRIDA!! Satan i gatan vad jag har saknat den tösen alltså. Vi har inte setts på flera veckor, blir ju så när hon inte bor här i Borlänge längre...

När jag kom hem var jag slut som vanligt, la mig i soffan och slumrade till lite. Nu sitter jag och gör ingenting. Kanske att jag ska ta tag i nål och tråd och laga min tröja... Hmmm

En bild från Ebba. Från mitt "födelsedagskalas!"

Kommentarer
Postat av: Emma

Tror Dennis är väldgt nöjd med denna bild. Fin ... pose.

2011-11-03 @ 22:51:40
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0