shots shots shots shots shoooots

Tjenis! Söndag söndag... Fan va skönt det är nu när man verkligen trivs i skolan. Jag har noll söndagsångest, ska jag vara ärlig så ser jag nästan framemot måndagarna. Först för att få träffa min galet roliga klass, och sen karaktären. Jag har så galet kul. Och det är en sån enorm lättnad ska jag säga er. För i nian hade jag fan inte roligt alltså.

Blev rätt lugnt igår iallafall, så idag mår jag bra och det känns så jäkla skönt. Dock tog jag mig en sovmorgon och nu har jag iallafall fixat klart allt med taket och sånt. Nu återstår bara lönen. Hehe (det absolut bästa med allt) Ska slänga mig i soffan en stund med lite frukost.. (haha har inte ätit det än) Om någon timma kommer E&E hit en sväng för att prata lite. Det behövs. Jaja vi hörs mina fina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0