jag har inget liv

100 frågor om mig.

01. Fullständigt namn: Amanda Susanne Sten
02. Ålder: 16
03. Vart bor du: Borlänge, Hytting
04. Bor tillsammans med: Mamma, pappa, Niklas och Patrik
05. Husdjur: Har inga.
06. Färg på ditt hus: Vitt tegel.

07. När är du född: 17 September 1995.

08. Klass: RL1c
09. Vilket år tar du studenten: 2014

10. Något jobb: Nej, men är sjukt desperat efter ett. He he
11. När gick du upp i morse: 06.45
12. När ska du sova: När jag känner fört. Börjar ju två imorgon :)
13. Duschat idag: Nope, duschar på kvällen.
14. Kramat någon idag: Självklart!
15. Vad har du ätit idag: Fiskpanetter och potatis, mackor, cocos yoghurt
16. Dagens klädsel: Jeans och en svart tröja
17. Dagens smink: Solpuder, mascara och rouge

18. Dagens sötmos: Haha, jag vet inte!

19. Dagens roligaste: Imorse på "genomgången" av dagen.

20. Har du många vänner: Japp, och jag har dom absolut bästa man kan ha!

21. Hur många har du kysst: Haha inte den blekaste aning.
22. Vem kramade du senast: Haha jag kommer inte ihååg

23. Vem saknar du: Ma homies

24. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen hoppas jag!!
25. Har du pojk-/flickvän: Haha nej
26. Vem pratade du med i telefon senast: Fridisen!
27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det:  Ems - kanske, lovar inget ;)


FAVORIT:

28. Film: Lär väl säga Twilight Breaking Dawn just nu då.

29. Låt: Home eller nåt
30. Mat: Oj, tycker faktiskt om det mesta, men nån god kyckliggryta kanske!

31. Dryck: JULMUST!!!♥
32. Färg: Väldigt olika

33. Tv-serie: Tittar knappt på Tv egentligen.

34. Stad: Stockholm kanske
35. Land: USA!
36. Ämne i skolan: Karaktären, helt klart!
37. Tv program: Vet ikke


SENASTE:
38. Personen du tänkte på: Mitt huvud snurrar runt alla jag känner just nu i princip, så..

39. Personen du pratade med: Frida!

40. Gången du spydde: Somras haha

41. Gången du var utomlands: Juliiii Turkiet! :D

42. Gången du kramades: Idag!

43. Gången du kysstes: Lördags :)

44. Gången du grät: Oj, jag vet inte... Var nog ett tag sen!

45. Pizzan du åt: Inte en aning, också längesen tror jag!

46. Gången du var i Göteborg: Tror det var i sjuan... Alltså fyra(?) år sen

47. Gången du var i Stockholm: Somras tror jag!
48. Gången du duschade: Igåår :)
49. Gången du sov: haha inatt?
50. Personen som såg dig gråta: Jag kommer inte ihåg när det var, så jag vet inte. Men nån av Ebba, Emma eller Malin kanske?

51. Svart eller vitt: Beror helt på.
52. Hund eller katt: HUND förfaaaan
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Skulle sagt ut och festa, men är fan lite trött på det, så hemma och mysa låter inte så dumt det heller just nu helt ärligt.

54. Tvspel eller datorspel: tvspel
55. Singel eller upptagen: jag håller på att hitta min drömman.
56. Pussas eller kramas: jag älskar båda ;)
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: vafan är helgon?
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Big Brother
60. Har du svart hår eller blondt: Brunt

61. Har du blåa ögon eller bruna: Väldigt gröna

62. Choklad eller lakrits: Choklad!!

63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt 
65. Coca cola eller fanta: En kall coca cola!

66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Båda!
69. Leva eller dö: Helt klart leva!!

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Mina närmaste såklaaart!

71. Personer du hatar: Hata är ett starkt ord, så måste nog säga att jag inte hatar någon.. Bara tycker mindre om ;)
72. Personer du kysst på en och samma kväll: Haha pass
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Iiiinte den blekaste!

74. Glassar du ätit på en dag: Haha fem kanske? inte vet jag!
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Jag SKA på peace and loove!

76. Gånger du haft minnesluckor: Några gånger
77. Gånger du varit hög: Ingen, och kommer ALDRIG vara det heller.

78. Personer du saknar just nu: Några stycken.
79. Gånger ditt hjärta brustit: Har nog aldrig brustit sådär katastrofal pga kärlek, men en annan gång pga andra orsaker.

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: de du
81. Träffade du senast: min familj

82. Sjöng du senast för: Mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med: Använder inte MSN.
84. Spelade du tvspel med senast: Nån av Niklas eller Patrik kanske?
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: tjaa, det skulle ju inte vara helt fel att dra iväg med brudarna ett tag sådära dåva.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Ingen.

87. Förtjänar att dö: Ingen förtjänar att dö. Eller jo, kanske dom som mördar oskyldiga personer, USCH!!!

88. Är söt: måånga!
89. Vill du sova jämte inatt: hemligt

 

VAD:
90. Gör dig glad: Mina vänner, min familj och min klass just nu!

91. Gör dig ledsen: Falskhet och lögner

92. Vill du helst göra nu: Mysa
93. Önskar du att du slapp göra: Gå upp tidigt varje morgon.

94. Vill du ha nu: En utomlandsresa med dom bästa!

95. Önskar du dig i julklapp: TV!

96. Längtar du till: Alla roadtrips i sommar och peace and love

97. Tycker du om dina betyg: Eftersom dom enda jag har på papper är från nian, och dom är jag sjukt stolt över. Sen mina resultat nu från gymnasiet kan jag väl inte påstå att dom är nåt att hänga i julgranen, haha! Blir skärpning efter jul
98. Ångrar du i ditt liv: Ingenting. Tar lärdom av det istället och gör inte om det.
99. Är det bästa som hänt dig: Alla galna kvällar med dom absolut bästa!

100. Hur mycket är klockan: 22.21

Lånad av Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0