dagarna rullar på jao

Huaa!

Skolan gick som vanligt väldigt fort, slutade 13.10, drog till mamma, väntade på Malin, mötte upp henne på Kupolen. Hängde där i någon timma innan vi tog en fika i stan. Drog tillbaka till Kupolen och glodde på folk, drog hem med bussen, somna framför TV:n, åt middag, somnade igen, duschade, planerade den kommande helgen som ser jävligt bra ut. Jaa, där har ni min onsdag! Imorgon är det torsdag och jäklar vad veckan bara springer iväg. Sov gott♥

Kan inte låta bli att sakna sommaren i detta höstväder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0