äntligeen

Å så var man äntligen 16 år. Jag hade en jättebra födelesedag igår. Tack alla fina som gjorde den! Jag och mamma var till Falun och shoppade lite, åt god pizza (tredje helgen i rad, inte bra!!!) mötte upp tjejerna, gjorde lite ärenden (HAHAHA) liftade med helt random killar och satt ute och pratade i några timmar i kylan(!!) innan vi avslutade med lite mat (dock inte jag) på Max. Meningen var ju att det skulle bli party, men ingen kände sig riktigt pepp, så vi ska köra som fan nästa helg istället. :-) Blir nog bra det med! Fick sova ordentligt inatt iallafall och det var mer än välbehövligt. + att det var första helgen på 6 veckor som jag var helt nykter och det var också jävligt välbehövligt.

Nu ska jag hoppa in och ta en dusch, om någon timma blir det smörgåstårta och kalas hos min mormor!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0