boys, just so u know

Läs & lär:

När hon verkar blyg - Säg att du älskar henne
När hon springer bort från dig - Följ henne
När hon tar sitt huvud nära ditt - Kyss henne
När hon bråkar och slår dig - Håll henne intill dig
När hon är tyst - Tänker hon hur hon ska säga "Jag älskar dig"
När hon ignorerar dig - Vill hon ha din uppmärksamhet
När hon försöker sticka iväg - Håll henne om midjan och släpp aldrig taget
När hon skriker på dig - Säg att du älskar henne; men du måste mena det!
När du ser henne gå - Smyg upp bakom henne och ta tag i hennes midja och kyss henne
När hon är rädd - Håll om henne och säg att allt kommer bli OK för hon är ju med dig
När hon ser ut som att något är fel - Kyss henne och säg att det finns inget att oroa sig för
När hon håller din hand - Lek med hennes fingrar
När hon säger att hon fryser - Kom närmare
När hon går iväg med ett långt avstånd - Gå upp brevid henne och prata med henne
När det är bara du och hon i ett rum - Be henne stanna lite längre
När hon tittar dig sorgset i ögonen - Undrar hon varför du ljuger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0