ledig måndag

Idag har jag haft en ledig måndag. Det har vart urskönt med en dag extra ledigt. Passade på att sova ut ännu en gång. Sedan när jag vaknade öste regnet ner så jag låg kvar i sängen en liten stund. Sen frågade Ebbis om jag ville hänga på till Kupolen så det fick bli en sväng där innan jag mötte upp Emma för lite gym i stan.

När jag kom hem var klockan redan runt sex så jag la mig och kollade på lite TV. När det blev SHF slumrade jag till såklart.. Nu måste jag hoppa in och ta en dusch och sedan ge det en till chans. Imorgon har jag karaktär från 8-14.15. Vad det blir efter det får vi se. Sov gott!

Fyfan va jag älskar mitt busskort. KÄRLEK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0