min blogg suger aaaappaaaa

Hann inte mer än att luta huvudet mot kudden innan jag somnade igår. Somnade vid åtta och vaknade inte förens 23.17 och hade då varken duschat eller ätit på flera timmar. Så det var bara att hoppa in i duschen och slänga i sig lite käk. Sedan slocknade jag som en stock igen. Men ändå var jag död imorse när klockan ringde... Hade dock en rolig dag att se fram emot. Hade karaktär hela dagen. Alltså inga lektioner.. Men det har jag dock imorgon, å fyfan va drygt det är.... He he

Nu ska jag iallafall återta min käraste plats i sängen och försöka få igång en film. Hoppas på extra gott käk när mamsen kommer hem. Aja vi höööörs

Som ni kanske vet går jag Restaurang och Livsmedelsprogrammet och ska förhoppningsvis om 3 år gå ut som kock. Och detta var min första måltid på denna utbildning. Pasta och kycklingsallad. Kanske inte ser så gott ut, men det var skitgott! Det var ju dock inte så avancerat, men det var ju faktiskt vår första lektion. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0