saknar sommaren!!! :(

Och där var torsdagen gjord! Jobbigaste skoldagen på veckan... Direkt när jag slutat tog jag bussen in till stan, träffade Ems en liten stund och mötte sen upp Ebba för en fika på Blombergs. Efter det tog vi bussen till Kupolen och shoppade loss lite.. He he, jag köpte en t-shirt. Ebba handlade desto mer! :)

Nu ska jag hjälpa till lite med maten, och sedan bänkar jag mig i soffan resten av kvällen. Imorgon är det skolfoto och sedan blir det partyyy! Taggad till tusen på en bra helg. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0