FINA DAGAR

Fina dagar man har nu. Grillningar, fina vänner, träningsvärk uta bara helvete, en utomlandsresa inom 48h osv osv.

Tänkte sumera mina dagar här då. I torsdags var vi ute och gled lite bil, åt påskmiddag hos Brallan och sen chillade vi resten av kvällen med fina vänner. I fredags hängde vi först med Feskiz och Amanda en sväng lite här och där. Sen åkte jag och Brallan vidare på fest med några från RL. Lugn, rolig och skön kväll trots några misstag. Menmen, sånt måste också hända. Igår gymmade jag och Maja vid 12, sen åt jag finmiddag, Brallan kom hit å sen gick vi hem till Jenna och vi var ute och åkte lite mopedbil! Himla mysig kväll det också. Imorse sov jag så himla skönt, vaknade av sms klockan 20 i 1. Då drog jag och Brallan ut te stallet och jag har ridit på riktigt för första gången någonsin!! Och det var fanimej svinkul!!! Nu har jag dock träningsvärk som ett babianarsle och ont i röven sen sadeln. Men jag klagar inte! För nu ska jag packa, städa mitt rum fixa papper till jobbet. Åker ju imorgon natt!! iiiiih!

snygg vän jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0