babbel

Idag har jag gått på moln och levt i de blå hela dagen. Mest för att vi hade så himla kul igår, för att jag har så himla fina vänner, att jag har ett helt lov framför mig och att just nu leker livet ganska mycket. Det här lovet ska bli så jäkla party och så jäkla bra. Så är det bara!!

Kvällen spenderades på Emmas rum med mina favoriter. Snacka skit, äta gofika, kika på BB, planerat lovet. Ja, ta igen den missade tiden helt enkelt. Skvaller. Hihi. Sen var det bara att krama Ebba hejdå som drar till Åre imorgon. Fasiken vad jag saknar den tösen alltså. :(

Jag kom nyss hem och är svintrött, så ska släcka ner och sedan sova så himla gott. Imorgon kommer Maja och Anna hit, och sen blir det bus med min babe. Blir kanoners!! Sov gott!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0