bilder är det ont om idag

Somnade som en stock i soffan igår, vaknade halv fem(!!) och gick och la mig i sängen då. I sängen vaknade jag kvart över ett(!!) men dra mig åt skogarna vad skönt jag har sovit inatt. Behövdes verkligen!! Sovit så himla skönt och känner mig rätt pigg. Trots att jag har en hals som är tjock som jag vet inte vad. Har inte tid med att bli sjuk nuuu!!

Nu sitter vi och snackar om vi ska dra till Sågmyra! Haha fyfarao vad jag älskar lov. Bara göra va tusan man vill!Men nu måste jag gå och äta frukost om det ska bli något utav denhär dagen också. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0