Ett Snedsteg Bort

Ett prov avklarat! Engelskaprovet blev inställt så det är uppskjutet tills nästa onsdag. Tack och lov!

Då har ännu en onsdag gått och jag är totalt slut. Förkylningen tar på krafterna så det bara skriker om det. Inte för att jag har gjort speciellt mycket idag men.. Haha! Prov första lektionen, sen hål i ca 1,5h och sen svenska där vi bara svarade på några frågor och på engelskan satt hela klassen framför datorn. Haha! Kul hade vi då iallafall.

Blev en dönk med mina fina tjejer Maja och Anna efterråt. Men nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt resten av kvällen. Tror det får bli lite kycklingchilada till middag ikväll, hihi! Sen blir det bara soffhäng. Vill bli frisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0