i brist på annat

1. Hur gammal är du om fem år? 21

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? bästaste RL1c.

3. Hur lång är du? 167,8cm. Mätte mig igår faktiskt! Hehe

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Oj, jag minns faktiskt inte!

5. Vem ringde du senast? Patrik

6. Vem ringde dig senast? Anna

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Toppen (Y) tjugo över vid dig? :-)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda, men enkalst och ringa om man vill något.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta!

10. När såg du senast din mamma? Halvtimme sen kanske :)

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna

12. När vaknade du i dag? Tjugo i sju

13. Vilken är din favoritjulsång? Hatar julsånger.

14. Vilken är din favoritplats? Beror på.

15. Vilken plats föredrar du minst? Varierar

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis hemma på min gård med man och barn.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Häxan under sängen, hehe

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min bror

19. Hur stor är din säng? 105cm

20. Har du stationär eller bärbar dator? en stationär och just nu två bärbara också.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Vintern i t-shirt, sommaren lite olika.

22. Hur många kuddar har du i sängen? tre

23. Hur många landskap har du bott i? ett

24. Vilka städer har du bott i? ett

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor och strumpor. HATAR fötter

26. Är du social? Älskar att prata, så jaa

27. Vilken är din favoritglass? Älskar typ all glass

28. Vilken är din favoritefterrätt? Chokladpairfet kanske?

29. Tycker du om kinamat? Om jag gör.

30. Tycker du om kaffe? Tyvärr inte.

31. Vad dricker du till frukost? En jävla massa mjölk.

32. Sover du på någon särskild sida? Överallt och hur som helst.

33. Kan du spela poker? Japp

34. Tycker du om att mysa? Älskar att mysa ;)

35. Är du en beroendemänniska? Ja det är jag nog.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, det gör jag!

37. Vill du ha barn? Japp, fast absolut inte innan 20, helst vid 23 typ.

38. Kan du några andra språk än svenska? Jorå

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, och hoppas jag slipper!

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat, kläder och nöjen ;)

42. Äger du dyrbara smycken? Det tror jag inte.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Haha just nu måste jag säga Familjen Annorlunda.

44. Kan du rulla med tungan? Japp, åt båda hållen!

45. Vem är den roligaste människan du känner? Inte den blekaste, finns så många!

46. Sover du med gosedjur? Nej

47. Vad har du för ringsignal? Nån konstig från nån ringsignalsapp

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Yes

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Cola

50. Flirtar du mycket? Kanskeeeee

51. Kan du byta olja på bilen? Haha nej, inte en aning om hur man gör.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, har inte körkort så.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Typ Twilight-serien.

54. Läser du dagstidningen? Händer

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Japp, fick en prenumenation i julklapp på matlagningstidning!

56. Dansar du i bilen? Kan hända

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? The Voice

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Plugg

59. När var du i kyrkan senast? Typ min konfirmation för.... 1,5år sen?

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Alla sög.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Jag vet inte, 2 nätter kanske? Föredrar isf husvagn!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Mina vänner.

63. Vad lyssnar du på just nu? Magnus Weideskog

64. Har du varit med i tidningen? Japp, flera gånger. Nyligen t.o.m!

65. Vad är det konstigaste du ätit? Kakelfog och batterisyra.. Haha!

66. Vem såg dig naken senast? Hehe

67. Vad är det för färg på din tandborste? Grön/blå

68. Hur imponerar man på dig? Rolig, charmig, snäll, omtänksam.. Helt enkelt vara sig själv!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Emma, Ebba eller Malin.

70. Har du någon piercing? Tre i öronen och en i naveln.

71. Din största vinst? Typ 50 spänn

72. Civilstånd? Singel. forever alone ;) elleeer?

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook och olika bloggar, tv.nu osv.

74. Är du fåfäng? Haha vad är det?

75. Ångrar du någonting du gjort? Nej, inte vad jag kommer på nu. Försöker att ta lärdom av det istället.

76. Hur gammal är din pappa? 50 bast.

77. Vilket är ditt drömjobb? Egen företagare. Egen restaurang där jag även är kock.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Resa med mina vänner!

79. Vad har du haft för husdjur? Fiskar. Men dom bara dog så gav upp.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Haha jag suger i skolan, jag bröt tån när jag skulle sparka min bror, när det gäller kärlek kan jag bli väldigt blyg, äh inte fan vet jag.

81. Svär du ofta? Som fan

82. Sverige när det är som bäst? En sen sommarkväll på p&l, bra band, fina vänner, alkoholhaltiga drycker och en jävla massa musik och folk. Och värme och solnedgång. ÅÅÅH

83. Kan du åka slalom? Yep

84. Vad har du ätit i dag? Macka, yoghurt, kebabgryta, fiskpinnar, kycklinggryta, och en jävla massa gofika!

85. Vad har du för utbildning? Håller på att bli kock/bagare/styckare.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Helt ärligt, jag är nöjd med hela mig. Varför ödsla tid på hur man ser ut? Det förändrar ju ändå inget.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Vet inté.

88. Vilken är din bästa egenskap? Äta och sova hur mycket som helst

89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag har slutat plugga i skolan. Usch va skoltrött jag är...

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Hatar historia.

91. Saknar du något? Mmm.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Självklart!

93. Vad gör dig ledsen? Känslor

94. Vad gör dig glad? Vännerna

95. Har du varit gift eller förlovad? Nej, alldeles för tidigt!

96. Vad ska du göra i helgen? Inga planer än! Det är ju bara tisdag.....

97. Vad är det knasigaste du gjort? Haha kan vi ta en annan gång ;)

98. Vad har du för laster? Vad är laster?

99. Vem är din förebild? Har nog ingen.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? SOVA


Kommentarer
Postat av: Putte

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Alla sög.



<3

2012-02-07 @ 17:13:59
URL: http://iamssarah.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0