jag har lov

Ja.. jag har fan lov nu. Känns helknäppt! Skulle inte förvåna mig om jag åkte till skolan på måndag... Haha! Kommer sakna min fina klass... Hade lika gärna kunnat gå i skolan faktiskt.. Helt sjukt. Meeeen, det här lovet ska jag ha så jäkla kul på. Det måste jag. Behöver det. Bara må bra, sova, äta, untza osv osv.

Började lovet med att göra lite ärenden med min babe Malin, senare mötte vi upp Ems, drog hem till mig, chillade. Sen drog båda och jag slocknade på sängen. När jag vaknade var det bara att ställa sig vid spisen och baka efterrätt till mamma. Och nu sitter jag här. Hungrig som en varg. Ska ta och laga lite pasta carbonaraaa!

Meningen att det skulle bli en jävla partyhelg den här helgen, men blev ändrade planer för det. Skönt säger jag, är trött som en babianrumpa! Men nästa helg.... OJOJOJ då då jävlar, untZ säger jag bara. Firande osv osv. Det blir kalas hörniii! Nej, nu mat, sen dusch, efter det - BB!

säxiga tjejer, saknar sömmarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0