jag lever!

Känner mig levande igen. Torsdagskvällen var.... jag vet inte faktiskt. Den var nog allt. Allt en kväll kan vara, sjuk, rolig, konstig, störd, känslosam, osv osv.

När klockan ringde i fredags ville jag inget annat än dö. Men jag tog mig upp efter 45min och hade lite matte, svenska och idrott. När jag slutat mötte jag upp Emma i stan, sen hem till mig, vi gjorde våfflor och bokstavligt vräääkte i oss!! (så äckligt jävla gott med mat!! Feeet mat dagen efter) sedan slocknade hon i min säng och jag i soffan i några timmar. Sen hämtade vi hennes mobil hos Jim, köpte godis på hemmakväll och fortsatte kvällen i min soffa. Sedan slocknade jag som en stock vid halv två och vaknade halv två idag. Bakade scones till frukost och sen har jag bara legat och slöa i soffan framför AA. Nu tänkte jag hoppa in och ta en dusch.

Ikväll blir det iallafall tacosmys med familjen, och sen ska jag troligtvis träffa mina fina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0