Nu ni!

Nu jäklar händer det grejer! Jag ska faktiskt sätta mig ner och börja plugga till min muntliga redovisning i engelska jag har tills imorgon. Det här är nog första gången sen jag börjat ettan jag tar något seriöst och faktiskt pluggar. Annars har jag tänkt gjort det, men sen bara skitit i det och låtit de gått som det har gått. Men jag känner att jag behöver ta tag i skolan liite mer än vad jag gjort nu.. Trots att det tar emot nåt så oerhört mycket. Men det känns ju så jäklans bra efterråt!

För att vara mig har jag väldigt mycket plugg i veckan. Muntligt imorgon, och sen har jag både engelska och naturkunskapsprov på onsdag. Och jag ska plugga till alla tre. (har jag tänkt iallafall.) Wish me luck!

Dock känns det såhär............. FML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0