skönt

Tänka sig vad vissa människor kan få en att må så himla mycket bättre. Dagen började skiiit, men jag avslutar den nästan på topp. Haft mina andra halvor här ikväll. Käkat gofika, tittat på BB, skrattat, ätit tacosrester, garvat åt bilder sen lördagsnatten, garvat åt folk i skolkatalogen osv osv. Finns verkligen inte ord för hur mycket jag älskar dessa tjejer. Så himla bäst är ni!!
Nyss var jag (hör och häpna!) och hängde tvätt, nu ska jag hoppa in och ta en dusch, och sen kör jag igång ett AA-avsnitt innan jag kastar in handduken för ikväll.
Imorgon börjar en ny vecka med nya möjligheter. Imorgon går jag troligtvis lång dag, och eftersom det är restaurangmåndag så ska en massa förberedas inför tisdag då vi har restaurangen öppen. Ska bli så himla skönt å träffa min fina klass igen!! Har faktiskt saknat dom..
Nej, godnatt med er!
Snodde två bilder av Jim från i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0