GRATTIS ÄLSKLING!!!!!!!!!!!!

Grattis på födelsedagen älskling!!! Du är bäst, du finns där jämt, du förstår, du lyssnar, du peppar, ja allt bra man kan göra gör du!! Allt vi har gått igenom den här hösten är det många som aldrig gör. Men vi har gjort det tillsammans och jag älskar dig otroligt mycket. Du vet förmycket om mig för att jag någonsin skulle kunna släppa dig. Du kommer alltid att vara min. Alla våra galna minnen vi har ihop som ingen annan förstår. Alla gånger vi legat och garvat så tårarna sprutat, alla gånger folk har tittat snett på oss och trott vi är dumma i huvudet, alla matminnen vi har, alla gånger vi gråtit på varandras axlar, ja allt vi gjort tillsammans. Hehe vi är sånna jäkla lirare och jag bara älskar dig miljoner varv runt jorden och tillbaka igen!!!!!









Du är grym bruden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0