LYCKA

Jag fick ångest av att bara ligga hemma i sängen, så följde med till Kupolen ändå. Och tur var väl det, med mig hem fick jag ett apsnyggt "linneskjorta", en typ stickad kofta och en bikini!! Nöjd tjej. Bikinin fick jag, men de andra två tröjorna unnade jag mig själv då jag varken ska gå på soltorgsfesten eller festa på några veckor. (jag kan inte ens det men ändå liksom hehe) Så jag tyckte faktiskt att jag var värd det.

Nu är jag dock hemma och helt slut, så ska ta mig lite mat och sen bänka mig i soffan. Sen sova sova sova. Ska försöka klara en hel skoldag imorgon också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0