skrattar bäst som skrattar sist

Jag som skulle skratta åt alla andra som skulle vakna upp bakis idag bara för att jag inte skulle göra det.... Det sket sig, istället vaknar jag själv med världens träningsvärk i både ben, mage, armar och framförallt axlar... Och typ en miljon knutar i axlarna som går upp i huvudet vilket gjort att jag har huvudvärk också. Fin jävla lördag! Skrattar bäst som skrattar sist antar jag?

Har iallafall nyss vart och hämtat mina högtalare, så nu ska jag strax äta och sen ser det ut just nu att det blir en kväll i soffan med godis och bara massa mys. Känner verkligen för det. Vi hööörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0