häng med på party slit dig och kom loss

Livet är en enda stor berg- och dahlbana just nu. Enda stunder mår man som aldrig förr och ena stunden vill man bara försvinna. Igår hade jag iallafall en riktigt nu mår man kung kväll. Vid ett/halv två inatt blev vi upphämtade och vid två satt jag och Malin tillsammans med 9 andra killar ute i Idkeberget och badade badtunna. Vid fyra imorse satt vi fortfarande och badade och vid fem körde vi allsång och dansade som aldrig förr! Vid halv sju imorse la vi oss... Men kul hade vi då!!

Idag har det dock inte varit lika roligt, känns som att jag aldrig varit såhär trött. Men det var ju värt det! Kan dock tacka gudarna att jag inte drack igår, för då vet jag fan inte hur jag hade mått idag. Haha! Mitt lov har varit den konstigaste, roligaste, sjukaste, jobbigaste osv osv veckan på väldigt länge. Jag har haft ont i halsen, en djävulsk hosta meen det sket man väl i. Vi har kört på ändå! Nej, nu bjuder jag på bilder från den senaste veckaaaan! Tack alla som gjort den så bra, och tack alla som har stått på min sida. Ni är så jäävla bäst.♥













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0