HAHA orka mig själv känner jag

1. Hur gammal är du om fem år? 22

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ule och Joel :-)

3. Hur lång är du? 167cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Jag minns fan inte, somnar bara hela tiden.

5. Vem ringde du senast? Jennifer

6. Vem ringde dig senast? Ule

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Öööh va

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms om man vill säga mycket, ringa om man vill något nåt snabbt

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta♥

10. När såg du senast din mamma? Halvtimme sen kanske :)

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna

12. När vaknade du i dag? Sju............

13. Vilken är din favoritjulsång? Hatar julsånger.

14. Vilken är din favoritplats? Sova i någons armar som man verkligen tycker om! Hur mysigt är inte de??

15. Vilken plats föredrar du minst? Naken ute i snön eller nåt hahaha

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett fint hus med min man och mina två barn.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Häxan under sängen, hehe

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ule och Joel

19. Hur stor är din säng? 105cm

20. Har du stationär eller bärbar dator? en stationär och och en bärbar, men just nu lånar jag min brors bärbara.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? T-shirt och trosor eller bara trosor.

22. Hur många kuddar har du i sängen? tre

23. Hur många landskap har du bott i? ett

24. Vilka städer har du bott i? Borlänge

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor och strumpor. HATAR fötter

26. Är du social? Älskar att prata, så jaa

27. Vilken är din favoritglass? Älskar typ all glass

28. Vilken är din favoritefterrätt? chokladlasange♥

29. Tycker du om kinamat? Om jag gör.

30. Tycker du om kaffe? Tyvärr inte. Vill göra!!

31. Vad dricker du till frukost? En jävla massa mjölk.

32. Sover du på någon särskild sida? Överallt och hur som helst.

33. Kan du spela poker? Jajjemen!

34. Tycker du om att mysa? Bäääästa som finns!

35. Är du en beroendemänniska? Ja det är jag nog.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, det gör jag!

37. Vill du ha barn? Japp, fast absolut inte innan 20, helst vid 23 typ.

38. Kan du några andra språk än svenska? Jorå

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, och hoppas jag slipper!

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet in my heart

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat, alkohol och kläder typ

42. Äger du dyrbara smycken? Bara en klocka.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Svenska Hollywood fruar <3<3

44. Kan du rulla med tungan? Japp, åt båda hållen!

45. Vem är den roligaste människan du känner? Grabbarna är störtsköna! Världens bästa

46. Sover du med gosedjur? haha neej

47. Vad har du för ringsignal? Klassiska iphone-signalen

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jaaa en tröja från NY

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Godispåste haha

50. Flirtar du mycket? Literå

51. Kan du byta olja på bilen? Haha nä, skulle nog inte bli så bra...

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, lite svårt när man inte har körkort!

53. Vilken var den senaste boken du läste? Nån rutten på svenskan.

54. Läser du dagstidningen? Om jag hinner :)

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men funderar på vecko revyn!

56. Dansar du i bilen? Always

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3!!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mat

59. När var du i kyrkan senast? Typ min konfirmation för.... typ... 3 år sen kanske??

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Alla sög.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 2 nätter tror jag det är

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Mina vänner. Dom är oslagbara <3

63. Vad lyssnar du på just nu? Motstånd, Dani M KÄRLEK

64. Har du varit med i tidningen? Japp, flera gånger. Kändis ju

65. Vad är det konstigaste du ätit? Kakelfog och batterisyra.. Haha!

66. Vem såg dig naken senast? Hehe pass

67. Vad är det för färg på din tandborste? Blääääck

68. Hur imponerar man på dig? Humor, helt klart

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Emma, Jennifer eller Mallan

70. Har du någon piercing? Tre i öronen och en i naveln.

71. Din största vinst? Typ 75 spänn

72. Civilstånd? Gift

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook och olika bloggar, tv.nu osv.

74. Är du fåfäng? Haha vad är det?

75. Ångrar du någonting du gjort? Haha ångrar och ångrar, kunde väl tänkt lite mer i vissa lägen...

76. Hur gammal är din pappa? 50...... ett? två?  nånting

77. Vilket är ditt drömjobb? Egen företagare. Egen restaurang, bartender, ja nåt sånt

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Resa med mina vänner!

79. Vad har du haft för husdjur? Fiskar. Men dom bara dog så gav upp.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? De värsta jag vet är folk som inte vågar stå upp för vem de är. Jag älskar när jag vinner och bara känner hur jävla bra jag är. Jag anser att folk har ganska mycket respekt för mig och att mig är inte den första de ger sig på. (utan att låta för skrytig då men... haha åh fan va bitchig jag låter......)

81. Svär du ofta? Som fan

82. Sverige när det är som bäst? En sen sommarkväll på p&l, bra band, fina vänner, alkoholhaltiga drycker och en jävla massa musik och folk. Och värme och solnedgång. ÅÅÅH

83. Kan du åka slalom? I love it

84. Vad har du ätit i dag? Haha vad har jag inte ätit idag??? ;)

85. Vad har du för utbildning? Ingen, men om 1,5 år är jag kock!

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Helt ärligt, jag är nöjd med hela mig. Varför ödsla tid på hur man ser ut? Det förändrar ju ändå inget.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Fötterna.

88. Vilken är din bästa egenskap? Äta och sova hur mycket som helst

89. Vilken är din sämsta egenskap? Måste nog säga dedär med att sköta skolan

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Hatar historia.

91. Saknar du något? Mmmhhm

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Självklart!

93. Vad gör dig ledsen? Kärlek, till allt

94. Vad gör dig glad? kärlek och vänner osv

95. Har du varit gift eller förlovad? Nej, alldeles för tidigt!

96. Vad ska du göra i helgen? FESTAAA!! är ju helt ledig så planen är 2-dagars! ;)

97. Vad är det knasigaste du gjort? De tänker jag definitivt inte skriva här..... HAHAH Malin, if u know what I mean...... ;)

98. Vad har du för laster? Vad är laster?

99. Vem är din förebild? Har nog ingen.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? SOVA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0