förvirrad, är min vardag

Skriv inte det negativa meddelandet utan vänta ett tag till. Allt är inte som du tror.
 
Gå inte vilse i dina tankelabyrinter. Andas lugnt och sluta grubbla. Lösningen visar sig när du slappnar av.
 

Vill inte tro på sånt här skit, men ibland stämmer de in äckligt bra.
 
 Tur
Turen är på väg uppåt, speciellt för dig som känt dig otursförföljd en tid. Nu kan du få uppleva en liten stund präglad av god tur.
 
Hälsa
Du kommer att må bättre och också känna dig piggare ju längre dagen går. Morgonen kan dock kännas ovanligt jobbig.
 
Ekonomi
I dag har du fina möjligheter att tjäna en extra slant. Tag de tillfällen som bjuds.
 
Arbete
Spännande erbjudanden väntar. Kanske nya arbetsuppgifter eller förmåner.
 
Kärlek
Försiktighet är knappast en dygd när det gäller romantik och kärlek. I vissa sammanhang kan det vara läge att ta risker.
 
Relationer
Du riskerar att hamna mitt i en pågående konflikt. Försök dra dig ur i tid.

Å vad ska detta betyda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0