Amanda surtant

Och så har ännu en måndag passerat. Mötte upp Ems efter skolan, tog en fika, pratade massa strunt, gick en vända på Kupolen, upplevde Borlänges värsta trafikkaos ever. Haha det var galet, bilköer ÖVERALLT bokstavligt, bussar 17min sen osv.

Kom hem vid halv sex och sen dess har jag inte gjort ett skit. Imorgon är det tisdag, sista April. Blir en lugn sådan för min del då jag jobbar på onsdag. Gör inte mig så mycket då jag får dubbelt betalt + att sista är bara allmänt överdrivet med alla små fjortisars första fyllor. Är ganska bitter för tillfället så känns skönt att inte behöva bry sig om att hitta fester osv som ändå bara kommer suga getpung.

Ska till skolan en snabbis imorgon och sen ev. Hänga med Ule på lite jobb, träffa Ebba en sväng och sen får vi se vad som händer. Planen är att äta något gott iallafall och bara vara.
Nu tänker jag titta klart på 112 Aina och sen slockna. Natter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0