ALLTSÅ... NEJ

Hejhejhej!!

Hur är läget med er? Mig är det bra. Så himla trött bara!! Har iallafall dom två senaste dagarna fått fetaste schemat i skolan. SÅ jävla nöjd! Älskar att jag går i trean samtidigt som jag hatar det eftersom detta är mitt sista år. Så ska njuta av det så jävla hårt!

Annars då? N fick körkort igår, så vi var ute en sväng och åkte bil. Lika så idag också. Har även hunnit med en lunch/middag med mina syskon idag, mycket trevligt!

Imorgon ska jag in till skolan och planera nästkommande onsdag, hinna förbi körskolan och plugga lite och sedan blir det middag med min pojk! Blir nog himla bra.

Nu ska jag kolla på SHF och sen sova. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0