GRYMT

Hängde med grabbsen igår och firade löning med ATA så jag rapade vitlök hela kvällen. Det var mys. Sen när dom drog hängde jag med Simon Niklas och Isa en liten stund innan jag och Niklas åkte hem och sov. Min lille pojk som var mörkrädd och inte vågade sova hemma själv haha! Sov ut imorse och sen kom pappsen och hämtade mig för då var det dags för gokart med släkten. Det var GRYMT kul!!! Och nu är vi hos mormor och grillar och myser. Jag och lillkusin har matkoma i soffan men snart är det dags för efterrätt! Blir en lugn lördag för mig idag, funderar på att åka hem sen och börja kolla på en ny serie! Känns skönt att spendera en dag med släkten, sånt behövs! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0