EKAR TOMT

Jahapp nu var det sådär dött här igen.. Men har vart en fullspäckad helg minst sagt. Har denna helg gjort mitt (håll i er) gymnasiearbete!!!!! SÅ JÄVLA SKÖNT. Ni anar inte! Nu slipper jag tänka på den skiten. 

Har alltså sen i torsdag förberett allting och igår smällde det. Tycker vi fixade det med bravur så jag är nöjd.

Efter att jag kom hem igår åt jag mat, duscha osv. Sen var jag med Elina, Mattis och Ule. Sen senare var jag med Niklas och Simon. Var superduper trött igår men halv två slocknade vi båda som två stockar. Imorse låg jag och N och bara drog oss i sängen tills klockan va nästan halv två och sen gjorde vi frukost. Sen N åkte har jag hunnit gjort en rejäl upprensning av mitt rum och ikväll tror jag vi ska åka pulka, haha! En helt perfekt söndag och jag känner mig åter på banan. Bortsett från allt skit så mår jag så himla bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0