JULLEDIGHET

Och där va den julen över. Det har varit så otroligt skönt att ha varit lite ledig. Tagit dagen som den kommer helt enkelt. Men det har vart ett helvete också med mitt knä. Idag är jag på benen utan kryckor men jag har fortfarande ont.

Tyvärr stoppar ju inte det mig, jobb 21-02.30 inatt. Och imorgon natt... Och natten efter det. Men det är en massa pengar!

Julen då? Jotack jag är mer än nöjd. En lugn mysig julafton med min fina familj. Fått finfina julklappar och ätit alldeles FÖRmycket mat. Julaftonskvällen kom N hit och kollade på film först, sen åkte vi och sa God Jul hos hans pappa sen spenderade vi resten av kvällen hos hans mamma. Juldagen, alltså gårdagen, skulle han upp tidigt för ännu ett julfirande så fick skjuts hem, somnade om och sedan var det dags för mig att åka till min mormor för julfirande. Vid halv åtta hämtade Niklas upp mig igen och sen skjutsade vi massa folk till krogen, åkte och käkade och sen kollade vi på film medans vi väntade på att få skjutsa hem alla från krogen. 03.40 inatt rullade vi in innanför dörren och jag tror vi båda slocknade på tre sekunder. 

Imorse vaknade vi sent och sen gjorde vi våffelfrukost, och sen åkte vi till Brädgårn för lite mellandagarea. Igår var det faktiskt ett helt jävla år sen jag träffade min fina pojk. Har gått så sjuukt fort, men det har fan vart mitt bästa år. Är så himla glad för allt jag fått vart med om och min fina familj, pojkvän och vänner. Ser fram emot 2014!

 Nu är jag hemma iallafall, och håller på med mat innan jag lär dra mig mot världens bästa jobb. Ikväll väntar maskinen!! Kommer bli FETT!



Några smakprov från det gågna året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0