SÖNDAG

Jahapp, där va den helgen förbi. Igår hade jag Ule och Niklas bakishäng här hemma och när klockan va halv ett var jag fortfarande helt död. Strax efter ett låg vi i sängen och jag har sovit som en Gud inatt. Drog oss lite förlänge imorse men N skjutsade mig till jobbet så jag hann i tid! Har alltså jobbat mitt sista pass på Donken idag.  Känns helt galet bra att inte behöva gå dit igen. FYFAN va jag är glad över det, ni anar verkligen inte.

Efter jobbet träffade jag mina bröder en sväng och fixade lite saker. Sen var det bara hem och duscha, åkte till Niklas för att färga hans mammas hår och sedan blev det tv-häng med gänget. Mysig söndag!

Imorgon är det måndag och jag ska till skolan(!!) igen efter 5 veckors praktik. Jag längtar faktiskt. Ska bli så kul å träffa alla igen. Dock kommer jag bara gå två dagar i och med operationen och sen jullov. Rätt gött!

Imorgon ska vi även äta (för mig) årets första julbord. Ska också bli gött!!

Nu tänker jag avsluta kvällen med några walking dead avsnitt och sen sova. Puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0