Lediga söndaaag

Underbart, sov till ungefär ett, stress gjorde mig klar och drog ut med mina homies och gled lite. Kom hem, slocknade framför en film, åkte ut och övningskörde med pappsen. Gick lika bra idag igen!! Svinkuuul är det juu!!

Kom hem igen, mötte upp Isa för en prommis och snacka lite skit, kom hem, duschade och ja, nu ska jag väl slå igång en film och somna igen. Två veckor kvar på Apu:n och jobb hela nästa helg. Krigare var de ja! Löning imorgon och det känns så jäkla fint!

Sov gott för det ska jag göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0