Shuä

Försov mig imorse... IGEN. Hade lite kill-me-now-feelings imorse... Missade halva första lektionen, sen var de matte. Lunch efter det och sen var jag å brallan to cool for school ;-) nejdå men gjorde bankärenden för klassen, nu har det börjat sparas inför Napa 2014!!!!!! Sen var vår sista lektion inställd så slutade sissådär 11.

Imorgon blir desto längre dag.. 10-20 är det planerat. Ska dock till "doktorn" 9.30. Wish me luck!

Har käkat tacooos med mina bröder ikväll å nu sitter jag hos bror min och tittar på film. Patrik sover redan så ska väl göra de jag med snart. Så godnatt med er så hörs vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0